Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

Hana Skřítecká
Bytem: Bašného 53, 623 00 Brno
Sídlo firmy / Kontaktní místo: Bašného 53, 623 00
tel: Telefon: +420 608 717 817 (od 8:00 do 21:00 hod )
utrimamy@seznam.cz

DOPRAVA,REKLAMACE,KONTAKT

Máte dotazy? Pište na email utrimamy@seznam.cz nebo volejte na 608 717 817

 

Možnosti platby a dopravy na našem eshopu

Doprava

Všechny zásilky jsou expedovány Českou poštou.

Platba předem na účet                    - 49,- - doba dodání 1-2 pracovní dny

Dobírka - platba při převzetí zásilky - 89,- - doba dodání 1-2 pracovních dní

 

Veškeré reklamace, vrácení zboží a informace o zásilkách

Obracejte se prosím na

Šperky marre, s.r.o., Kejzlarova 2123/12, Hradec Králové, 500 12,

tel.: 604 307 992

paní Martina Řezníčková

 

Platba

Platba je možná převodem na účet nebo dobírkou, tedy po převzetí zboží.

Postup při reklamaci

1. Kupující je oprávněn zrušit objednávku ve lhůtě 24 hodin od jejího odeslání, a to zasláním emailové zprávy na email:utrimamy@seznam.cz; v předmětu zprávy bude uvedeno, že se jedná o storno objednávky, dále číslo zrušené objednávky, datum objednávky, jméno objednatele.

2. Kupující má právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím datové sítě internet, a to ve lhůtě 14 dnů od dodání zboží; podmínkou pro toto odstoupení je návrat nepoškozeného zboží zpět prodávajícímu. Pokud bude zboží vráceno opotřebené či poškozené, má Prodávající právo na zápočet části kupní ceny odpovídající opotřebení či poškození zboží oproti povinnosti vrátit kupní cenu kupujícímu.

Prodávající má právo na náhradu nákladů spojených s vrácením zboží. Prodávající je povinen vrátit kupní cenu kupujícímu ve lhůtě 30 dnů od doručení odstoupení.

3. Ustanovení odstavce 2 tohoto článku se nevztahují na podnikatele.

4. Na zboží je poskytována záruční lhůta v délce 24 měsíců, ledaže jde o prodej zboží podnikateli. V takovém případě odpovídá záruční doba délce záruční doby poskytnuté výrobcem zboží.

5. Záruční doba na zboží použité činí po dohodě kupujícího a prodávajícího 12 měsíců od data prodeje. Tuto dobu je u použitého zboží povinen prodávající vyznačit na dokladu o prodeji. Záruka u použitého zboží se nevztahuje na vady odpovídající míře použití nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

6. Kupující je povinen prohlédnout zboží neprodleně po převzetí; zjištěné vady je povinen bezodkladně ohlásit písemně na email:utrimamy@seznam.cz; nejpozději je povinen tak učinit ve lhůtě 3 dnů od převzetí zboží.

7. Záruka se vztahuje na vady, které se projeví v záruční lhůtě, a nejsou způsobeny zejména běžným opotřebením, úmyslným poškozením, neodbornou manipulací, úpravami a změnami zboží, zásahem třetí osoby.

8. Dojde-li v průběhu záruční lhůty ke vzniku vady, na kterou se záruka vztahuje, je o této skutečnosti nutné písemně vyrozumět prodávajícího na emailovou adresu: utrimamy@seznam.cz; reklamované zboží je nutné doručit do sídla prodávajícího.

9. Další postup v reklamačním řízení je odvislý od uznání reklamované vady ze strany prodávajícího. Na toto uznání není právní nárok. Prodávající zejména odmítne uznat reklamaci zboží, bude-li mít za naplněnou některou z podmínek vylučujících odpovědnost za vady specifikovanou v odst. 7 tohoto článku.

10. Reklamace je řešena přednostně opravou zboží, popřípadě jeho výměnou;

11. Po opravě vad či výměně zboží má kupující právo vyzvednout si zboží u prodávajícího. Není-li jiné dohody ve lhůtě 3 pracovních dnů od vyřízení reklamace zašle prodávající zboží zpět kupujícímu na adresu specifikovanou v objednávce, případně v reklamaci. Přeprava je obvykle činěna formou doporučeného balíku. 12. Přepravu reklamovaného zboží od prodávajícího ke kupujícímu hradí prodávající.

Všechny zásilky odeslané k reklamaci dobírkou nebudou převzaty. Hodiny a budíky zasílejte pouze v krabici s výplní, aby nedošlo k poškození zboží.